خوش امد گویی!
آموزشی , برنامه نویسی , وبلاگ نویسی , طراحی وب سایت, انجام تمامی پروژه های دانشجویان
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1389
نویسنده : Admin

 بسمه تعالی

 







با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ...

به وبلاگ دانشجویان کامپیوتر مهر اروند آبادان خوش آمدی.

امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار بگیره, ولحظات بسیار خوشی را برای شما آرزو مندم.

لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد,

 ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.

 

 

مدیریت وبلاگ: حسین عشوری زاده

 

                                  نظر یادت نره   عزیزم         

 

 




|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
برچسب‌ها: پروژه , آموزشی , الگوریتم , برنامه نویسی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1392/9/15/mehrarvand - - گفته است :
سلام.وبلاک خیلی خوبی داری

/weblog/file/img/m.jpg
سجاد ناصری در تاریخ : 1392/9/12/2 - - گفته است :
از سایت خوبتون ممنوم آقای عشوری زاده

/weblog/file/img/m.jpg
سجاد ناصری در تاریخ : 1392/9/12/mehrarvand - - گفته است :
خیلی عالییییییییییییییییییییییی ............. :) @};- :) @};- @}; -=DD= DD

/weblog/file/img/m.jpg
سجاد ناصری در تاریخ : 1392/9/12/mehrarvand - - گفته است :
خیلی عالییییییییییییییییییییییی .............


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
تو بیمارستان به دنیا اومدم ،مامانم به من شیر داد ،بابام برام اسم انتخاب کرد ، اسباب بازی خواهرو برادرم شدم ،دست تو دماغم نکردم ،غذا ها مو خوب خوردم بزرگ شدم ،رفتم مدرسه ،درس خوندم ، الانم دارم پله های ترقی رو طی میکشم ...!